Facility Management

Als facility coördinator of manager ben je het aanspreekpunt voor onze klanten. Hun wensen? Die vertaal je vlot naar concrete acties voor je team. Jij vormt dan ook de brug naar onze on-site medewerkers die je niet alleen aanstuurt maar ook coacht.

Ready to Shine

Jij bent de geheime kracht achter elke sterke organisatie

Van praktische duizendpoot tot strategische meedenker

Zorg jij ervoor dat alles bij onze klanten op rolletjes loopt? Elke dag is een nieuwe, interessante uitdaging waarin je contact houdt met je klant én collega’s. Met jouw praktische inzicht en creativiteit zorg je samen met je team voor een top-werkplekervaring. Schuilt er ook een echte motivator in jou? Dan is deze job helemaal voor je weggelegd, want collega’s coachen kan jij als geen ander. Zo schittert iedereen op de werkvloer, dankzij zou.

Vacatures in de kijker

Alle vacatures

Customer Service Officer

Houd je van communiceren met externe klanten, problemen oplossen, rapporteren, administratie, organisatie, nieuwe technologieën en dynamisch teamwerk?

We bieden je de kans om deel uit te maken van een team gepassioneerde mensen op de afdeling ‘Contact and Support center’. Deze afdeling is een essentieel onderdeel van ons bedrijf. Haar belangrijkste missie is het centraliseren en beheren van de communicatie met onze klanten.

Ons ‘Contact and Support center’ is toegewijd aan onze klanten in België en is opgezet om effectief te reageren op hun vragen, technische problemen, klachten en andere problemen.

Een van de belangrijkste taken van de Business Administrator is het afhandelen van klachten.
Onze klanten ondervinden soms problemen of uiten hun ontevredenheid. Als onderdeel van ons Business Administrator-team zorg je ervoor dat deze situaties met empathie en toewijding worden afgehandeld. Je streeft ernaar om problemen snel en eerlijk op te lossen en zorgt ervoor dat onze klanten zich tijdens het hele proces gehoord en verzorgd voelen. Om onze doeltreffendheid aan onze klanten aan te tonen, maar ook om onze prestaties objectief te beoordelen zodat we ons kunnen verbeteren, stel je rapporten op over verschillende KPI's.

Je maakt deel uit van een gedreven team en rapporteert aan de Contact and Support Center Manager. De functie is gevestigd in Vilvoorde, op het hoofdkantoor van ISS Facility and Services BeLux.

  • Middelbaar Bachelor Master
  • Vlaams-Brabant

Meer weten over facility management bij ISS?

Op onze algemene website vind je alle informatie over onze segmenten, werkwijze en diensten – waaronder ISS Facility Services. Ready to shine?

Naar onze algemene website